MTD Centrum Rozwoju i Doradztwa – gwarancja sukcesu Twojej firmy

Motywujemy, szkolimy, działamy dla sukcesu Klientów od dwudziestu lat. Pozyskujemy finansowanie. Podnosimy kwalifikacje i efektywność pracy w zarządzaniu, sprzedaży, obsłudze Klienta.

MTD Centrum Rozwoju i Doradztwa – gwarancja sukcesu Twojej firmy

Motywujemy, szkolimy, działamy dla sukcesu Klientów od dwudziestu lat. Pozyskujemy finansowanie. Podnosimy kwalifikacje i efektywność pracy w zarządzaniu, sprzedaży, obsłudze Klienta.
A friendly secretary/telephone operator in an office environment.

Profesjonalna obsługa klienta

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez wdrożenie systemu obsługi klienta na najwyższym poziomie.

Szkolenie skierowane jest do pracowników zarówno w firmach państwowych
jak i prywatnych.

KORZYŚCI

Korzyścią po szkoleniu stanie się podniesienie prestiżu firmy oraz zwiększenie zadowolenia klienta z obsługi.

ZAKRES SZKOLENIA:

  • Ja klient – moje dobre i złe doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
  • Wizerunek pracownika profesjonalisty.
  • Postawa i zachowanie dwie zależne składowe Jak pracować nad pozytywnym nastawieniem?
  • Kto decyduje o mojej reakcji na trudną sytuację?
  • Podstawowe zasady w obsłudze klienta
  • Czego klient oczekuje od mojej osoby?
  • Czego klient oczekuje od firmy (sklepu, hurtowni, itd.)
  • Oczekiwania pracownika wobec klienta
  • Oczekiwania pracowników wobec siebie
  • Oczekiwania pracowników wobec zwierzchników
  • Typologia klientów
  • Podstawowe typy osobowościowe klientów – jak je rozpoznawać?
  • Podstawowe typy osobowościowe klientów – jak z nimi rozmawiać
  • Asertywność i empatia w obsłudze klienta –
  • Najtrudniejsze sytuacje z życia sprzedawcy, pracownika obsługi klienta.
  • Trudny klient, – Kto to taki?
  • Komunikacja
    • ocena własnego stylu komunikowania się,
    • sztuka słuchania,
    • zasady skutecznej ekspresji,
    • język ciała,
    • funkcje komunikacji,
    • precyzowanie wypowiedzi
  • Najtrudniejsze sytuacje – jak dawać sobie radę?
  • Moja droga rozwoju, – nad czym powinienem pracować

W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o kontakt mailowy
lub telefoniczny.

Pobierz

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE


WAŻNE

Powyższe szkolenie możemy zorganizować w formie zamkniętej tylko dla Państwa firmy. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.


INFORMACJE DLA STREFY BUDŻETOWEJ

Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Data

15 maja 2017

Godzina:

Godzina rozpoczęcia może ulec zmianie
09:00

Koszt

1250,00 zł
MTD Centrum Rozwoju i Doradztwa Sp. z o. o.

Organizator

MTD Centrum Rozwoju i Doradztwa Sp. z o. o.
Telefon
+48 (22) 863 78 97
E-mail
mtd@mtd.biz.pl

TOP