
Komunikacja w biznesie
KORZYŚCI
Komunikowanie się jest procesem złożonym polegającym na przekazywaniu wiadomości pomiędzy ludźmi za pośrednictwem symboli, którymi są słowa oraz sygnały pozawerbalne, czyli wyraz twarzy, pozawerbalne dźwięki mowy, ruchy ciała, gesty. Jest to proces dwukierunkowy, w którym aktywnie uczestniczą co najmniej dwie osoby: MÓWCA I SŁUCHACZ.
CEL SZKOLENIA
To, co odróżnia nas i wyróżnia od innych stworzeń na ziemi to umiejętność mówienia – tym samym to, co umieszcza nas na szczycie ewolucji jest dla nas nieraz przekleństwem. To, że potrafimy mówić, nie zawsze oznacza, że skutecznie się komunikujemy.
ZAKRES SZKOLENIA
- Komunikacja
- Definicje
- Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna
- Elementy skutecznej komunikacji
- Systemy reprezentacji
- Reguły wywierania wpływu
- Proksemika
- Aktywne i skuteczne słuchanie
- Ułatwienie skutecznej komunikacji
- Typy rozmówców ze względu na reprezentowane programy informacyjne
- Umiejętności interpersonalne a doświadczenia osobiste
W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o kontakt mailowy
lub telefoniczny.
Pobierz
WAŻNE
Powyższe szkolenie możemy zorganizować w formie zamkniętej tylko dla Państwa firmy. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.
INFORMACJA DLA STREFY BUDŻETOWEJ
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.